I'm still alive

Tro inte att jag dött! För så är inte fallet. Det är bara bloggen som varit död ett tag nu...
Jag beklagar verkligen men har inte känt nåt blogg-flow.

Sen senaste inlägget som knappast var det flashigaste som hänt mig har det faktiskt hänt annat som varit desto flashigare.

Jag har hunnit med en till tävling med BMS Event. Den gången i Danmark. Troligtvis årets roligaste tävling hitills. 
Färjeturerna, klasserna, resultaten, sällskapet, allt!

Helgen som var spenderade jag I Göteborg med min trogne vapendragare Calle Jovér. Vi lånade en husvagn av BMS Event som vi sedan drog ner med Calles pappas Passat. Helgen gick smärtfritt och jag träffade många härliga kompisar som jag inte träffat på väldigt länge så det uppskattades verkligen! TACK

Idag är det Tisdag vilket betyder att imorgon är det onsdag (no shit) och det är faktiskt min sista arbetsdag för den här veckan. För på torsdag åker jag till Knutstorp för årets näst sista tävling. Jag känner på mig att det kommer bli en jäkligt bra helg!

Nu vankas mat innan jag tänker slå mig ned med lite räkningar men efter det, då blir det allt lite sömn.
Jag måste sova ikapp några timmar och de senaste helgerna har inte bjudit på superduper bra sömn och ska jag orka hela helgen utan att behöva vandra runt som ett halvsovande lik med humörsvängningar.

Nu vet ni vad som hänt på senaste. Jag ska försöka bättra mig vad gäller skrivande...


På återseende
OLLE ERIXON
still going strong


Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!

Humörsvängningar säger du det innebär att det går från glad till ledsen eller ??? Hur kan det då komma sig att DU bara är grinig och trött



PUSS FRÅN 1 VÄN

2010-09-14 @ 19:20:55
Postat av: Amandha

Keep up the good work! :)

2010-09-14 @ 23:44:13
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0