det där valet!

Val hit och val dit!

Det är det enda folk pratar om på tv, facebook och man får sms om det stup i kvarten. 
Jag är evigt tacksam över att skiten är över efter ikväll.
Men å andra sidan ska det väl snackas om resultat, förändringar och  vann rätt parti? Såklart inte! Det kommer aldrig bli helt rätt. 
Alla kommer inte att bli nöjda vilka som än vinner.

Om ändå jag fick bestämma tänker jag då.
Men då säger ju folk att "om du röstar på vad du tycker verkar bäst så är det ju bättre än att inte göra något"


MEN NU SKITER JAG I DET HÄR!
Jag tänker lägga ner alla valtankar.


Jag skall härmed aldrig mer under resten av mitt liv nämna valet 2010 i min blogg!

Jag tittar på film istället!

Hörs
YO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0