Det närmar sig

SHULULUUUU!

Snart är det dags för Funäsdalsflytt och jag längtar faktiskt väääldigt mycket.

Däremot finns det hemskt mycket jag skulle vilja hinna och mycket kompisar samt dylikt som jag skulle vilja hälsa på. Både härikring och på längre avstånd.

Någon som bott i Vingåker men som nu flyttat till Norrköping är Pontus och dit ska jag faktiskt åka imorgon! Det ska bli sjukt roligt med tanke på hur länge sen det var vi sågs. Vi ska ta en utekväll imorgon (fredag) och sen ska vi nog åka lite rullbräda. Det har jag inte gjort på väldigt länge men vi har bestämt att vi ska nog bara pumpa lite pool och latja runt. Däremot verkar det ju knappast bli någon hösthetta utan snarare vinterkyla.

Jobbet knallar på, men börjar om ärligheten ska fram, att tröttna litegrann. Mest med tanke på att jag och min kollega Henrik gjort samma sak i snart 5 veckor. Klart segt!
Men skam den som ger sig, nästa vecka är sista veckan på lagret.

Nu har jag skrivkramp!




På återseende
OLLE ERIXON
snökåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0