+ & -

+ Slut på jobbande på lagret. 
+ Slut på supertidiga morgnar.
+ Slut på ständig trötthet.
+ Snart får jag flytta hemifrån (igen)
+ Funäsdalen närmar sig.
+ Jag hämtade mina nya skidor idag.
+ Jag ska på inflyttnings/halloween-fest hos min barndomskompis Thomas ikväll.
+ Snart kommer min vapendragare Jens på besök i Vingåker.
+ Det är snart tillräckligt kallt för långkalsonger varje dag. 

- Slut på jobbande på lagret.
- Slut på arbete bland världens roligaste anställda.
- Slut på bra betalt i en månad.
- Snart slut på mammas hemlagda mat.
- Jag får inte åka på mina nya skidor, bara titta på dom.
- Jag kommer bli bakfull imorgon.
- Jag får snart inte träffa mina wingtown-homies på 6 månader.
- Jag skulle behöva köpa ett par snygga skor att spendera hösten och vintern i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0