fredagsrapport

Gårdagskvällen i Eskilstuna blev rolig. Sjukt rolig!

Kom ju hem från Avesta igårkväll och tömde väskan på golvet för att sedan fylla en påse med strumpor, kalsonger, nessesär och en flaska minttu. 

Jag och Marcus drog på rickys spelning med bandet. Han spelar i ett sånt där näst intill hela publiken är svartklädda och har långt stripigt hår som ligger slickat ner till axlarna. (Om inte längre)
Grabbarna spelade sin instrument väl och när det slut på låtar satte vi oss i deras bandbuss och drog till olika ställen där Ricky kände folk. 

Kvällen avslutades med en visit på "kebabhuset" där det inhandlades en kycklingtallrik som senare skulle mätta min mage i Rickys lägenhet innan jag stängde ögonen och somnade in för kvällen.

Denna dag har spenderats i Rickys soffa med ett täcke över kroppen, huvudvärk och ett gäng filmer att spetsa ögon och öron i. 


Men nu är jag hemma och jag vill passa på att tacka både Ricky och Marcus för en asrolig kväll.
Nu har jag blojsat klart...

BLOJSA = blogga + lägga en kabel på samma gång.


På återseende
OLLE ERIXON
lördagstrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0