Från Härjedalen till Skåne

Det är sant. Jag har lämnat funäsdalen och härliga härjedalen för den här gången.
Jag och Elin åkte därifrån igår eftermiddag anlände till Avesta, Bondarvet vid halv 9 tiden ungefär.

Idag är vi på rull igen. Nu ligger jag nämligen i BMS Events buss påväg ner till Knutstorp.
Dags för ännu en säsong av STCC att dra igång och det ska bli en sjuhelsikes rolig säsong.
En ny STCC-BMW har inhandlats åt Jocke men även en Camaro till Adde. 
Mycket nytt att lära sig men jag är övertygad om att vi efter små justeringar kommer prestera resultat med båda bilarna...


Vi hörs efter helgen!

På återseende
OLLE ERIXON
på resande fot

Kommentarer
Postat av: Nisse

Kom hem nån jävla gång :D

2010-05-05 @ 18:35:44
Postat av: Klara

Skåne? Det gillar vi.

2010-05-19 @ 16:10:23
URL: http://klarasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0