SHIT'S GOIN' DOOOWN!

Det händer mycket just nu.

Elin åker till Tärnaby imorgon, vilket är typ 4000 mil bort och hon är borta en vecka. Detta innebär att jag måste klara mig utan min andra halva. Klart marigt. Något jag däremot ser fram emot är att jag efter imorgon är ledig en dag och då blir det skidåkning i Ramundberget med Jocke och co innan det är dags för jobb på måndag igen. Men direkt när jag slutat på måndag springer jag hem och tar bilen NER till sälen. Jag ska ner och hälsa på i Robins stuga där det är fullt av thuuug-gangstas som jag ska joina i några dagar. 


För övrigt så har jag haft ett trevligt nyår med typ världens godaste mat. Risotto och reninnerfilé.
God mat, gott sällskap och ett gott nytt år. 

Nåt mer roligt som hänt är att vi äntligen fått igång vår tv. Det känns sjukt skönt. Just nu står bonde söker fru och rullar på vår lilla tjocka tv.


på återseende
OLLE ERIXON
tvåLAXtie'


Kommentarer
Postat av: Nisse

Bra, låt Volvon få smaka!:)

2010-01-01 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0