sääääääälen

EY!

Jag har precis kommit hem från en kortare vistelse i Sälen. Jag åkte dit efter jobbet i måndags med förhoppningar att få åka massa skidor och filma och fota med några härliga kompisar hemifrån. Det enda problemet har varit att det varit drygt 25 grader kallt så det har inte blivit riktigt lika mycket skidåkning som jag hoppats på. Solen har strålat men kylan har gjort det fruktansvärt svårt att finna motivation till härlig utveckling. Att kunna filma i "big air arena" blev inte heller av då kylan gjort landningen näst intill stenhård. 
Däremot har det blivit en hel del soffhäng med filmer och tv-serier. Sammanlagt har vi nog utan problem tittat på 20 filmer.

Något mer som hänt är att jag träffat stora delar av BMS Event vilket alltid är trevligt. Ett sjukt härligt gäng som alltid bjuder på ett gott humör och en skön stämning. Passade även på att snacka lite inför racingsäsongen 2010 som jag tror kommer bli hur rolig som helst. Jag längtar så fruktansvärt till säsongen sätter igång mycket på grund av att det kommer hända en del nya saker men också för att jag tror att säsongen 2010 kommer bli galet spännande. Mer än så säger jag inte. Jag kan samtidigt passa på att tacka hela BMS Event för säsongen 2009 då vi tillsammans arbetade oss fram till ett SM-silver. TACK!






Elin är fortfarande i Tärnaby och jag saknar henne galet mycket! KOM HEM NÅN GÅNG! ♥                                                                                                                                                                                                           


på återseende
OLLE ERIXON
genomfrusen

Kommentarer
Postat av: "Fassan"

Håller med storebror - det vore kul med några bilder från Top Sport-lokalerna samt nåt på dina arbetskompisar.

När kommer Elin "hem igen"?

Ha´ re´!

2010-01-08 @ 18:47:06
Postat av: aa

Thanks!

2010-01-10 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0