nu är det dags för måndagsmyyyyyys...

Nu är det 5 dagar sen jag bloggade sist och det har hänt en hel del. 
Jag har åkt skidor och lyckats få benhinneinflamation vilket innebär att det värker i utsidan av smalbenen så fort man böjer sig ner och sen reser sig upp. Kanske inte låter jättejobbigt men det är det. Har läst på lite om benhinneinflamation och man ska helst ta det lugnt några dagar och det har jag gjort. Jag har jobbat i 3 dagar vilket betyder ingen skidåkning, och nu är jag ledig i 3 dagar men idag har jag och Elin måndagsmys. Vi har legat i soffan hela förmiddagen och i eftermiddag blir det nog en promenad i snön. Snön vräker bokstavligt talat ner just nu. Sist vi hade riktigt kraftigt snöfall var nog juldagen. Men innan det fick vi ju bra mycket snö. Uppe i ramis är det 95 cm enligt hemsidan. 

Förhoppningsvis blir mina benhinnor bättre väldigt snart för jag vill kunna åka skidor så fort jag är ledig. Nu är det snart 4 dagar sen jag åkte skidor sist så benen borde ha läkt ganska bra. Imorgon ska jag försöka åka lite skidor igen. Det blir nog inget ös utan bara lite mjukåkning. På torsdagkväll är det "open session" i railparken i ramundberget så då tänkte jag försöka åka lite mer på riktigt. 

Elin sitter och pluggar vid matbordet och jag är sjukt stolt över henne för att hon orkar både jobba och plugga. Hon har ju bestämt sig för att ta skidlärarexamen och teoriprovet är om drygt 2 veckor så hon pluggar mest hela tiden. 
Keep up the good work!


Jag har även en annan spännande grej på gång som jag tror kommer bli j*kligt roligt för lite folk runt om mig.
Men mer än så tänker jag inte berätta!


På återseende
OLLE ERIXON
måndagsmys

Kommentarer
Postat av: ZOO Byxan

Hello HEMLISAR, Hemligheter och Gåtor vad ska man tro?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



PoK

2010-01-18 @ 12:43:59
Postat av: Mamma

JAAA!!! Jag visste att det skulle ske snart - Du har äntligen beställt tid hos frisören! Yes, yes, yes. Eller....

2010-01-19 @ 07:10:44
Postat av: Tangan

Det krävs väll inte mer än 1 för att omringa dig lille pöjk



Tacka vet jag Teerenpeli

2010-01-19 @ 20:04:40
Postat av: Brackuu

Mys på en Måndag javisst men nu ä det ju Lördag eller ?



mVh

2010-01-23 @ 07:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0