kyla och kallt!

Imorse var det 36 minusgrader när jag gick till jobbet i min stora dunjacka och varma mössa. Nu är det nog "bara" 30 grader kallt. 


Jag sitter och arbetar med en grej i photoshop åt BMS Event men ska snart ta en paus och gå till eriksgården med Linus och Andreas och spela lite biljard. 


Imorgon kommer Elin hem, ÄNTLIGEN!
Och på tal om kallt så är jag glad att hon kommer imorgon så jag slipper sova med dubbla täcken och sockar som jag gjorde natten till idag. Jag har luftat elementet men innehöll inget luft som jag hoppats på. Elementet står på maxvärme men är fortfarande mer kallt än varmt. 


Nu blir det biljard!




Dagens sportbild

 

 

På återseende
OLLE ERIXON
Biljardspelarn'




Kommentarer
Postat av: anonym tanga

Global uppvärmning jo jävlar här ä högsommarvarmt -46,9 F

Klarar du ingenting själv eller mycket tjat om DEN DÄR Elin låt henne lufta så blire nog OK



Ha Dä

2010-01-08 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0