jag önskar jag var törstig!

... För just nu har jag bloggtorka.

Jag vet att jag lovat att hålla er informerade om vad f*n som händer här uppe i härjedalen men jag har helt enkelt inte råkat ut för något speciellt.
Det enda riktigt coola och som är värt att berätta är att vi haft personalfest med tema "snowroller"
Det var alltså mycket glada färger, gamla rakar skidor, monoskis, pannband och ett jävla drag.

Mina ben har för övrigt känts bättre. Jag känner inte längre samma pina varje gång jag reser mig och jag har faktiskt lyckats stå över skidor dom senaste 4 dagarna.


Idag gjorde jag även en oerhörd tabbe.
Klockan ringde vid kvart över 7, Elin väckte mig men jag somnade om. Ingen skräll. Jag kom däremot upp ur sängen kvart i 8 och hoppade in i duschen. Mindre trött ska tilläggas. Väl nyduschad och med tänderna borstade tog jag på mig kläderna och gick mot jobbet. Väl på jobbet tyckte jag att det var mycket folk. Det var inte så lustigt eftersom det var en person för mycket där. Denne person visade sig vara JAG. Jag hade alltså gått upp i onödan. Jag var ledig idag. Det var som ett skott i ryggen. Luften gick fullständigt ur mig. Jag som var så trött imorse hade lyckats med nöd och näppe komma ur sängen och till jobbet för att inse att jag var LEDIG. J*vla sk*t!
Istället för att svära öppet inför mina kollegor suckade jag djupt och gick in i verkstaden. jag hade nämligen mina pjäxor under ena armen. Detta på grund av mina onda ben. Jag tänkte nämligen lägga i ett inlägg i hälen på pjäxan som är tänkt ska göra benhinnesmärtan mindre och greppet för hälen i pjäxan större. Jag limmade fast denna "kopp" i hälen och gick hem och la mig. Jag sov väl till 11 snåret innan jag kollade på några avsnitt scrubs, (ja mamma, det är den här sjukhusserien jag brukar titta på)

Framåt eftermiddagen gick jag upp mot jobbet för att stoppa tillbaka innerskon i pjäxan och känna på hur skönt hälgreppet blivit. Trodde jag...

Limmet jag hade använt funkade inte som det skulle så "koppen" låg löst. Jag tröttande ganska fort på att torka bort limmet så det slutade med att jag skruvade fast den där förbannade koppen på sulan. 
Resultatet märker vi imorgon när jag ska provåka pjäxorna.

Annars blir det köp av nya pjäxor.
Jag har ju trots allt fått lön!
BOYAKASHA!


Nu ska jag nog förflytta mig till soffan och titta på tv medan Elin är på gymmet. Ho' ä' duktig ho' ♥


På återseende
OLLE ERIXON
pjäxguru, eller?

Kommentarer
Postat av: XXL Brackun

Nej nu får det fan vara nog med slarv med arbetstider och ett som annat vad skall det bli av dig lilla pöjk varför var DU int med tjejen på gymmet jo du äla lat och tänker bara på snabbmat i smyg eller hur ?????



2010-01-25 @ 22:27:55
Postat av: Hello

Har du klippt dig än ?????????

2010-01-27 @ 21:21:35
Postat av: Gustav

IL moro säger jag bara! aldrig nåra problems!

2010-01-28 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0