fredagsrapport!

HALLOJ!

Idag har jag en ledig dag från jobbet men inte betydde det sovmorgon inte. ICKE SA NICKE!
Klockan 08.00 imorse var det personalmöte på topsport där befann jag mig minsann.
Jag medverkade på mötet för att sedan promenera hem och lägga mig igen. Nu, 150 minuter senare äter jag frukost innan jag ska ut och åka lite skidor. Jag måste dessutom utökta min "trickpåse"
Det var på tok för länge sen och idag är det bra förhållanden. Det har kommit nysnö som har lagt sig som bomull i landningarna och när pistmaskinerna sen har plöjt över nysnön blir det klockrent för att prova nya trick. När man dessutom klär på sig en stor dunjacka så dämpar den ju även fallen till viss del. PERFEKT!





Dagens sportbild var länge sen'...



På återseende
OLLE ERIXON
påväg till backen

Kommentarer
Postat av: Finns dä´int´snö där du är?

Det går rykten på samhället att du varit på ett ställe där du inte brukar vara så ofta....

Kan du inte fota resultatet?

Pappa Göran

2010-01-29 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0