vi ska sy och vi ska klippa...

...nej inte riktigt, men städat har jag i alla fall gjort. 
Jag har städat garderoben och sorterat upp så alla kläder ligger som dom ska och inte i en endaste stor hög som dom så gärna vill göra. 
Dessutom är rummet dammsuget och städat det också.

Vad gör man inte på en ledig dag när man inte får åka skidor.
När vi ändå är inne på att inte få åka skidor så har jag pratat med min mor som tyckte jag skulle åka bort till läkarstationen och be en riktig läkare titta på benen och se om jag kunde få pencelin eller liknande så jag blir av med inflamationerna så snabbt som möjligt.
JAG VILL ÅKA SKIDOR, bara en veckas vila kvar snart. På torsdag är det en vecka kvar till jag får åka skidor igen. 


Nu ska jag städa vidare...

På återseende
OLLE ERIXON
älskar att städa

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är SÅ duktig älskling! <3

2010-02-27 @ 08:33:20
URL: http://blomquistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0