Man blir väl matt...

Har idag jobbat min första dag efter en härlig semester i Vingåker. Det blev dock inte lika flashigt som jag hoppats på när jag efter lunch fick mördande huvudvärk. Nog om jobbet och nu till stora problemet.

 

När jag väl slutat och var påväg hem mötte jag Elin som tydligen var på väg till gymmet. "kul och se dig, vi ses imorgon" sa jag och gick hem. Väl hemma visade det sig att grabbarna hade hookat upp nån jävla tv-spelsturnering med spelet HALO där man går runt och dödar olika robotar och skit. Varje gång man skjuter någon tror man att det är jordbävning och som grädde på moset spelar grabbarna knappast på lägsta volym heller. Jag har därför stängt in mig på vårt sovrum men man hör fortfarande jordbävningsdåden skalla.

 

 

Nu tänker jag starta någon skön film eller bara lyssna på musik för att försöka överrösta spel-pojkarna.
Förhoppningsvis är dom klara om en halvtimme för då börjar det en dokumentär som jag vill se.
Vad vuxen och tråkig jag låter. Jag skyller på huvudvärken...

 

 

En semesterbild kan jag väl bjuda på i alla fall!


På återseende
OLLE ERIXON
spelsugen, eller?

Kommentarer
Postat av: Nisse

Använd hjälm även om du inte har nått att vara rädd om!

2010-02-08 @ 20:48:57
Postat av: T

Hello lille vän

Lovade du inte att ta till barberaren på semestern eller ??

Snygg "liten" Gubbe på bilden.

Du NISSE nog har han att vara rädd om, "frillan" eller hur???

2010-02-09 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0