jobb på dagarna, sömn resten av dygnet

Ungefär så ser livet ut just nu.
Jag jobbar från morgon till sena kvällar och annars händer det inte massor.

Mina ben värker som förut och efter att Mattias tittat på dom så har han kommit fram till att det är inflamation i musklerna och benhinnorna. 2 veckors vila från skiåkdningen var tydligen receptetet på medicin.
Känns hemskt lockande att strunta i att åka skidor på lediga dagar... Eller?


På tal om åka skidor så var det för övrigt tävling igårkväll i ramundberget.
Rail och "big air" tävling. Jag blev efter en och en halvtimmes hoppande och glidande på räcken 2a.
Vad som krävdes var en 900 och lite olika trick på räckena...



Jag skriver igen när det händer något spännande eller något roligt.



På återseende
OLLE ERIXON
storjobbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0