det är mycket nu!

-Jag har en vecka ledigt så jag är i vingåker!
- Påvägen hem har jag varit i Avesta med Elin.

- Jag har träffat BMS Event och även ätit lunch med en av förarna i teamet. UPPSKATTAS!

- Jag har åkt skdor i spökbacken med massa kompisar.

- Jag har druckit alkoholhaltiga drycker med Robin & Simon.
- Jag har varit på ett tomt Harrys i hopp om att få träffa massa människor.
- Jag har lagt mig i min egna säng och tycker nu hemskt synd om mig själv.
- jag har en storebror som har köpt ny bil, grattis till honom!

För övrigt ska jag senare idag träffa fler kompisar hemifrån och även skotta lite snö. Det hör tydligen till husagörat' när man är gäst. Självklart ställer man upp i hopp om att vistelsen här ska bli gratis så man slipper betala för att ha tak över huvudet på semestern. 


På återseende
OLLE ERIXON
tungt huvud...

Kommentarer
Postat av: Tangan Igen

- Jag har åkt skdor i spökbacken med massa kompisar.(OBS kopierat)



Va ä skdor ä hä dialektalt eller ???



Hångla upp Elin från mig



PoK

2010-02-04 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0