2LAX9

Årets party: Mösspåtagningen. Sjukt rolig kväll.
Årets efterfest: Jag hinner aldrig till några efterfester... 
Årets granne: Vår granne Inger i Vingåker som alltid skrattar när man möter henne och glatt berättar vilket väder det ska bli de kommande dagarna.  
Årets lyckande: Att jag av 1200 sökande fick ett av 6 jobb i Funäsdalen.
Årets tabbe: Att kanske aldrig lyckats komma till någon fet efterfest.
Årets bilförare: Andreas Ahlberg, det räcker så...
Årets sköning: Detta pris kammar nog Dan Peter "zoo-tangan" Johansson hem! GRATTIS!
Årets nykomling: Helt klart Elin, välkommen in i min värld! jag hoppas du stannar för evigt. 
Årets dryck: Minttu black gick hett i våras... 
Årets måltid: Säkerligen en av alla måltider jag inte åt i skolan under mitt sista år på gymnasiet. 
Årets bakisdag: Antingen en torsdag efter vi varit hos Danijela och RYGG blandat allla groggar eller efter trippel-18års festen i Baggetorp. SAY NO MORE! 
Årets sms: Troligtvis ett av Jens alla sms med texten: "Visst är det underbart att va full?"
Årets bästa händelse: Studenten eller första gången Elin svängde in på vår infart i Vingåker.
Årets vän: Andreas Ahlberg. Någon bättre finns inte...
Årets urartning: Alla onsdagar som sabbade alla torsdagar pga. alkoholintag...
Årets mest otippade: Att en 3 år äldre tjej skulle falla för mig
Årets flytt: Vingåker - Funäsdalen!  
Årets största förändring: Att inte mamma plockar undan allt längre. Både bra och dåligt. 
Årets resa: Alla resor med BMS EVENT är spännande och underhållande.
Årets hemlighet: Det finns nog inga...
Årets taxiresa: Det är sällan jag åker taxi faktiskt... 
Årets pinsammaste: Den får någon annan avgöra tror jag.
Årets partyhit: Rap das Armas spelades ganska flitigt under stundenten. Den var skön innan den blev sönderspelad... 
Årets saknad: Jag har haft mina favoriter inom räckhåll jag jag tror inte jag har något bra svar... 
Årets snällaste: Joakim Ahlberg. Alltid glad och hjälpsam!
Årets konsert: PASS 
Årets jobbigaste: Sista måltiden i Vingåker innan avfärd mot Funäs.  
Årets visdom: Bra fråga... 
Årets citat: ?
Årets skratt: Olof bjöd oss på ett gott skratt i höstas på BMS EVENTS avslutningsfest. 
Årets par: Får man vara ego?  
Årets bästa låt: Att utse bara en låt blir svårt. 
Årets dans: Linedance a la Joakim Ahlberg.
Årets tradition: Lunch hos Korvjanne... 
Årets film: BILAR 
Årets tjänst: Min mor som alltid plockar och gör det bekvämt för mig... 
Årets smeknamn: 2-3-7
Årets motion: Jag började springa elljusspåren ett par varv med hyfsat jämna mellanrum.  
Årets inte med i matchen: Robin Olsson, kanske en av sveriges mest tankspridda personer...

Kommentarer
Postat av: T

TACK



PoK

2010-02-14 @ 10:00:21
Postat av: Adde

Haha, känns som BMS Event går bra i årets 2lax9 guldbullegala!!



Du är kung!!

2010-02-14 @ 16:11:30
URL: http://andreasahlberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0