vila

Efter en sköööön sovmorgon försöker jag nu planera min kväll. Det går sådär faktiskt...
Mina planer är att åka till stan i onyktert tillstånd och gå på öltältet tillsammans med några vänner och träffa ännu fler vänner där. Men det är den första klumpen med vänner som inte riktigt är så sugen som jag.
Detta resulterar ju i att jag måste hitta någon/några andra att förstöta med men än så länge har mina försök knappast gjort någon succé. Men än ger jag inte upp.

Nu tänker jag duscha!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag är vän men blir nog inget tält fölr mig! Har massa att stå i

2010-08-07 @ 15:39:01
URL: http://jhunt.blogg.se/
Postat av: HVG

Då har han ju i alla fall mer än 1 vän

2010-08-07 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0