mycket händer

Det är mycket som händer på en och samma gång känns det som!

* Elin kom hit i tisdagskväll och åkte härifrån imorse och jag måste passa på och tacka för ett par sjukt mysiga dagar! ♥

* Jens kom hit nyss och hämtade min gamla tv som han fått av mig till sin nya lägenhet i Lund som han flyttar till imorgon. LYCKA TILL KOMPIS!

* Jag har ringt till Torgny Bent och förberett med boende inför vintern. Får besked om 2 veckor drygt.

* Jag har gjort klart för bilaffär inför hösten. Har köpare på bilen och det känns som en bra affär.

* På torsdag åker BMS Event inklusive jag till Danmark för tävling på Jyllandsringen. Sjukt roligt med en helt ny bana för alla i teamet.


Nu ska jag lägga mig och ringa världens bästa flickvän och sen titta på film


På återseende
OLLE ERIXON
bollar i luften


Kommentarer
Postat av: Jens

Jävligt mycket tack för TVn kompis!

2010-08-26 @ 22:34:23
URL: http://jhunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0