Skidåkning utan sällskap...

...är som fotboll utan lagkamrater!


Idag har jag spenderat min dag i trotparken alldeles ensam. Kan både vara skönt och avkopplande utan kompisar omkring en men idag kände jag verkligen att jag saknade någon rolig kompis att åka med. Någon som gör skidåkningen roligare och lekfullare.
Jag skulle kunna rabbla upp flertalet kompisar som jag saknar att få åka med, men jag tänker inte räkna upp dom för risken finns att jag glömmer någon som kanske är "viktigare" än någon som jag kommit ihåg att skriva. Ingen nämnd, ingen glömd.

Imorgon blir det skidåkning (igen), Ingenting jag klagar över för skidåkning är utan tvekan det bästa jag vet. 
...Så länge det går som man vill.

Någon annat som är bland det bästa jag vet är snabbmat, dock har jag inte fått i mig någon snabbmat på flera dagar vilket gör att jag näst intill MÅSTE googla efter bilder på snabbmat för at pina mig själv. Man kan fråga sig varför jag väljer att googla efter bilder på snabbmat när det gör mig mer sugen på det, men av någon anledning känns det bra att göra det. Det är lite som att titta på skidfilm innan man ska åka skidor, man blir taggad.
JAG BLIR TAGGAD PÅ SNABBMAT!

I hopp om att min kära flickvän Elin ska läsa detta (och föreslå snabbmat till middag) tackar jag för mig för denna gång.


På återseende
OLLE ERIXON
Flott är gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0