Rackarnsanacka

Jag blir så trött...
Jag hade ju skrivit ett så bra inlägg när jag såklart lyckas trycka ner någon kombination på tagnenbordet som gör att all text försvinner. Jag blir galen när sånt händer...
Jag tappar liksom lusten att börja om och att skriva samma sak igen känns så oerhört olockande. (heter det olockande?) 


Men iaf, nu skriver jag ett litet inlägg för det är väl åtminstone bättre än inget inlägg alls.

Jag lever fortfarande här uppe i Funäsdalen.
Ikväll är Elin på gymmet och kör något "kombipass" eller vad tusan det hette. Inte så noga, huvudsaken är ändå att hon får röra på sig. Hon kan nämligen inte sitta still.
Jag som är precis tvärtom (i dom flesta fallen) är ganska glad att hon drar sig till gymmet och inte tjatar på mig att behöva göra massa saker. (Åka skidor räcker tydligen inte...)

Idag har jag även arbetat min andra arbetsdag på topsport här i funäsdalen, imorgon och 3 dagar framöver är jag ledig för att sedan jobba 4 dagar för att sen vara ledig ytterligare 4 dagar. Jag trivs!

 

Och angående snabbmaten jag berättade om i senaste inlägget så verkar inte Elin bry sig om att jag vill äta snabbmat så jag får väl ta tillfället i egna händer och köpa snabbmat på onsdag eller torsdag när Elin ska upp till Ramundberget (2 mil härifrån) och jobba.

 

Nu blir det nog en film skulle jag tro, i väntan på Elin.


På återseende
OLLE ERIXON
sugen på flott


Kommentarer
Postat av: Tiger tangan

Hej



äntligen hittade jag dig i cybervärden. vad tillför du igentligen här int nå.

Kom tillbaka och ta ditt ansvar han ä snart 2 mån

2009-12-19 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0