nya vänner, nya vanor...

yO!

Igår var det kickoff för alla på topsport.
Vi befann oss i Ramundberget där det bjöds på bland annat tävling mot cheferna med bla. bob-race, säckhoppning, längdsprint, frågesport och mycket annat. Som avslutning blev det pislner, bastu, middag och ännu mer pilsner.

Lagom jag kommit hem klockan 22 (!) i gårkväll och lagt mig för att titta på en film i sängen är det någon som knackar på mitt sovrumsfönster, det är min nya kamrat Jan som knackar på och ska lämna lite mjölk åt mig till mina kalaspuffar. Jag hade nämligen sagt att jag hade slut på mjölk och att jag skulle bli tvungen att äta mina kalaspuffar med vatten vilket absolut inte hade varit någon höjdare. Istället kom Jan med ett paket mjölk från sitt kylskåp och tänkte kika förbi för att avsluta sin cider och äta chips. Jag bjöd på dip och gott sällskap innan han gick hem till sig för att sova och (bazza ?) med sin brud. 

Idag var även första dagen på jobbet. Jag har vallat skidor, lärt mig uthyrningssystemet, ätit 3 billys pizzor till lunch och haft en allmänt trevlig arbetsdag. 

Nu är jag ledig till på måndag så imorgon blir det skidåkning, troligtvis på torsdag också, sen kommer Elin på torsdagkväll vilket kommer bli hur mysigt som helst. I helgen är det europeiska cupen i slalom och storslalom i Funäsdalen så det kanske man skulle lägga ett öga eller två på.


Over and out för den här gången!


På återseende
OLLE ERIXON
ny på jobbet


Kommentarer
Postat av: Daanny

Fan vad fet du kmr bli XD

2009-11-25 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0