Näst intill jättepackad...

Washalawash!

Gårdagens rundvandring på Ikea resulterade inte i någon skohylla åt mamma. Istället brände jag hennes pengar på ett gäng plastlådor med lock som jag ska ha och packa i.

Jag tänkte att det räcker nog med 5 lådor precis, annars får jag väl lägga resten löst... Pessimist javisst, jag har fyllt 2 lådor och är näst intill klar. Lite smågrejor som ska packas ner nu såsom mer rena strumpor, nessesär, datorväska samt en jacka.
Sen är jag nog klar faktiskt. STOOKAD!

Vad som inte får glömmas att nämnas är att efter min resa till bla Ikea ( och subway) så var jag hos min vän Linnnea Thorsson och sydde lite (nej, det var hon som sydde) på en idé jag hade. 
Jag har nämligen sytt på layers på min blå LRG luvtröja.
Layers betyder att det är fler lager kläder som sticker ut under tröjan, i detta fall t-shirtar.
(Fattar väl vem som helst..?)


Dagen till ära ska jag jobba lite med ett par uppgifter man får av Funäsdalen innan man börjar jobba där. Det går ut på att man ska läsa på lite om just Funäsdalen och Härjedalen kommun i övrigt och sedan svara på frågor och olika test på en hemsida. Lärorikt och (mindre) kul. 

Onsdag, idag är det faktiskt Onsdag.. Nej, jag ska inte till harrys ikväll. Jag orkar inte och jag behöver spara pengar till dom första veckorna i funäsdalen. Jag känner mig vuxen och stolt när jag kan hålla mig ifrån "roligheterna" och bara koncentrera mig på flytten men samtidigt tråkig som inte får träffa alla "niggas" (läs kompisar) för en sista gång. Men jag tror Rövbin Olsson aka Lång kåt stel, kommer hit ikväll och ska ta lite bilder från senaste sälenresan på ett usb. (nej, vi reste inte på ett usb, han ska ha bilderna på ett usb)


Känns som ovärda inlägg såhär innan flytten men det får det vara värt. Huvudsaken är att jag håller igång så det inte blir dött i bloggen för då är det ingen som kommer tillbaka och är intresserad. 

Avslutningsvis blir det nog faktiskt en liten bild igen. 
(vissa vill ju bara läsa min blogg om det finns bilder...) Ingen nämnd, ingen glömd.



Bilden är från senaste resan till sälen. Resan skulle kunna summeras
med orden: DU ÄR GALEN BROR!



På återseende
OLLE ERIXON
näst intill jättepackad


Kommentarer
Postat av: kim

Fan va duktig du är på att blogga Hasselhof ;)

2009-11-18 @ 22:01:16
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0