Enstöring i paradiset

Ja, så känner jag mig lite just nu..


Jag har precis läst Jens blogg och jag måste tacka för ett smickrande inlägg om mig. TACK!
Jag ljuger om jag säger att jag inte saknar jens.
Men jag saknar många, ingen nämnd ingen glömd.

För tillfället har jag precis ätit en portion gulaschsoppa som jag själv lagat och bannemig, det blev ju gott.

Till soppan blev det knäckebröd med viltost på, satans gott. Jag har börjat äta knäckemacka bara för att det är så rackarns gott. ( Var stolt mamma )

Jag har även åkt mina första åk i trotparken, funädalens park. Parken består för tillfället av 3 hopp och 2 boxar.
Jag fick med mig Jocke (en av mina nya sambos som precis åkt till östersund med sin guzz).
Till kvällen blir det en halv pizza från igår och imorgon är det dags för kick off på jobbet.



Bilder på lägenheten får ni nog på torsdag när Elin kommer, jag har ingen kamera med mig tyvärr...


på återseende
OLLE ERIXON
ensam och mätt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0