En början på något nytt...

HALLOJ!


Det var länge sen sist, jag vet. Jag vet inte riktigt vad det beror på.
Det är väl en blandning av allt möjligt men troligtvis är det för att jag har haft bättre saker för mig även om jag oftast spenderar väääldigt mycket tid framför datorn.

Vad som hänt under sommaren och hösten är att jag bland annat har varit med och kammat hem ett JSM-silver med Andreas Ahlberg i JTCC (grattis kompis) vilket har varit en grymt rolig resa hela sommaren och hösten. Tack BMS Event!

Vad har mer hänt? Jo, jag har fått säsongjobb i Funäsdalen där jag kommer spendera hela vintern vilket jag tror kommer bli hur bra som helst. 
Det är lite pga. jobbet som jag återfött bloggen, för att kunna informera dom hemmavid om hur livet passerar uppe i Härjedalen.

Det är idag (måndag) exakt 5 dagar kvar till jag lämnar Vingåker för ett halvår i Härjedalen och jag packar och planerar mest hela tiden tycker jag...
Kläder, skidutrustning, sängkläder och diverse småprylar ligger utspritt över nästan hela vardagsrumsgolvet och jag vet knappt själv hur allting ska få plats i bilen på vägen upp.

"Jag börjar känna mig lite packad" 




På återseende!
OLLE ERIXON
småpackad, men glad



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Kul att du börjar blogga :)

2009-11-16 @ 19:44:00
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Amandha

Härligt kompis!

Glöm inte att tipsa om receptet på pizzakit ;)

2009-11-16 @ 19:46:03
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0