Är fortfarande inte helt packad...

OHOOOJ!

Jag är fortfarande lite packad men inte så packad som jag kanske borde.

Men mamma tar med dom sista stora påsarna hem idag som jag ska packa det sista i, men efter det är det nog nästan klart i stort sett. Feels gooooood.

På tal om funäsdalen som jag nämde tidigare ska bli min nya hemort för de närmsta 6 månaderna så gungade jag fram en bild från webbkameror.se som visar hur funäsdalen by ser ut och från kartan som sitter på toppstugan på fjället så ser man både mitt hem, jobbet och ICA.

 

Nedan är en bild över funäsdalen by.

Blå plupp = mitt hem
Röd plupp = ICA
Grön plupp = mitt jobb

Blå plupp = mitt hem Röd plupp = ICA Grön plupp = Mitt jobb

4 dagar kvar till flytt...
Det närmar sig


Annars är planerna för dagen att åka till bla. Ikea och köpa en skohylla som mamma väntat på en längre tid men jag åker inte till Örebro utan att åka till Subway (steak and cheese, extra ost & currydressing) vilket är bland det godare man kan äta här i trakterna.

Efter det blir det hem och packa igen.
Jovars, man tröttnar....

 

 

 

På återseende
OLLE ERIXON
fortfarnade packad

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag är snart packad

2009-11-17 @ 10:54:17
URL: http://jhunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0