promenad och spruta i armen

Hej igen!

Elin är iväg och tar knorrstämpel medan jag får stanna hemma då jag är allergisk mot ägg och därför inte får vaccinera mig. Sorgligt men sant.

Troligtvis blir Hon trött och klen framåt kvällen. (ypperligt tillfälle för snabbmat)

Jag tänkte överraska henne med att ha dammsugit lite när hon kommer hem. Egentligen har jag lovat att göra det imorgon men gör jag det nu så kan jag åka skidor imorgon istället. (smart drag mister Krister)

 

På förmiddagen var jag och Elin ute på promenad på sjön utanför lägenheten. Vad sjön har för namn har  jag dessvärre ingen aning om. Solen sken (den skiner fortfarande) sjön var täckt med ett lager nysnö och termometern visade några minusgrader. Helt underbart.

Lägger upp några bilder för att visa hur underbart det faktiskt var.

 

 

På återseende

OLLE ERIXON

äggallergiker


Kommentarer
Postat av: B

2009-12-01 @ 16:25:52
Postat av: Bigg brother

Är det den svarta barbapappan på bilden längst till höger?

2009-12-01 @ 16:26:36
Postat av: Jocke Andersson

Tjena Olle....

Du är ju en liten gris du....verkar som att du har det bra.. :) Mera skidbilder för tusingen.... :) Får se om vi ses i vinter...kanske kommer uppåt en sväng...vem vet... :) Ha de...

2009-12-01 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0