Pengar eller skidåkning?

ZUUUUP?!

För min del har det varit arbete de senaste dagarna. Ramundberget har haft öppet i helgen och mina sambos har varit där och åkt. Avundsjukan är enoooooooorm!
Jag ska jobba imorgon (måndag) men sen är jag ledig några dagar.

Jag ska jobba nästa helg också men ska försöka byta ut min lördag med David på jobbet så jag får åka i Ramundberget och inte bara i Funäsdalen. För Ramundberget har bara öppet helger såhär i början på säsongen. Dom helöppnar den 18e och så länge orkar jag inte riktigt vänta. 

I övrigt så händer det inte jättemycket här uppe i funäs. Det har varit fasligt kallt de senaste dagarna. Ner emot 20 minusgrader. Däremot strålande sol och det är det då rakt inte nu när temperaturen stigit till dryga 7 minusgrader. Flatljus är ingen höjdare.

För fillfället sitter jag i soffan och har precis kommit hem från jobbet. Är helt död i hälarna fast jag går i löparskor. 
Brevid mig sitter Lennart och spelar tiger woods på ps3 och Elin har precis kollat på julkalendern. Hon är bra rar hon.


Nu ska jag vara social mot dom andra.




På återseende
OLLE ERIXON
öm i hälarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0