Nytt inlägg, men om vad?

eeeeeey!

Har jobbat några dagar nu men imorgon är jag ledig och på onsdag är det kickoff för alla i Funäs och Ramundberget. Det kommer nog bli jävligt fett skulle jag tro.Men att få åka skidor imorgon kommer nog också blir sjukt fett. Hade så sjukt kul sist jag åkte att jag ser fram emot imorgon i stort sett hur mycket som helst. Att utöka trickpåsen vore också både kul och välbehövligt.


Något annat som vore välbehövligt är snabbmat. Imorgon när vi åkte lite lagg kanske det blir lite flöööt.

Flott är gott. Det har även blivit lite snack om att köra trappräcket utanför lägenheten vilket jag tror kan bli jävligt fett! Men det återkommer jag nog till.


Något annat som är roligt är att mamma och pappa ringde igår och frågade vad jag önskade mig till jul. Dock har jag ingen aning så jag svarade pengar varpå mamma svarade: Du var ju rolig...
Men pengar är det som går åt. För pengar kan jag köpa det jag verkligen vill ha. Så mamma, jag vet att du läser. Pappa också. Jag önskar mig pengar. 






Dagens sportbild


på återseende
OLLE ERIXON
270 pretzel 270

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gör jag också!!!

2009-12-15 @ 15:43:53
Postat av: Nisse

Glöm inte att det enda pappa önskar sig är snälla barn :D

2009-12-15 @ 20:06:35
Postat av: Tiger Tangan

Jag kan också läsa men ä riktig förvånad att du klara det

KRAMA ELIN MYCKET OCH LÄNGE

2009-12-19 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0