Mest chill

Elin har åkt till Vemdalen över helgen för att ha en liten skidsemester med sin familj så jag sitter själv här i soffan och spelar PS3. Jag älskar att vara ledig! Ska snart sätta tänderna i lite lunch men vad det blir det återstår att se.

Efter lunch ska jag upp till Ramundberget och slakta lite räcken. Måste försöka utöka trickpåsen lite grann. Det var länge sedan jag lärde mig något nytt. Jag har vissa mål med min skidåkning i vinter som jag måste träna på för att uppnå och ett av dom är bli en sjuhelsikes grym railåkare. 


Men åter till tv-spelandet. 
Vi hörs senare ikväll troligtvis
.

 

 


Dagens sportbild



på återseende
OLLE ERIXON
järnrörsslaktare

Kommentarer
Postat av: Jens

Skaffa kamera och stativ !

2009-12-10 @ 13:44:13
URL: http://jhunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0