leeedigt!

Idag har jag åkt skidor igen! Sjukt roligt faktiskt, och denna gången slapp jag åka själv dessutom. Jag, Elin, Marcus, Martina, Fredrik och Veronica åkte till Hamra för att ösa lite pist. Dock var det nästan bara jag och Elin som åkte i pisten och nu börjar jag få upp lite mer känsla för riktigt vassa pistskidor istället för mina twintips som blivit usatta både för det ena och det andra. Stålkanter och carvingsvängar är inte att tänka på...

Imorgon ska jag till jobbet en timme för Hestra kommer ha en lite utbildning om deras handskar men efter det blir det nog galet roligt för då ska jag upp till Ramundberget på skidtest. Det ser jag fram emot helt klart.

Nu tittar jag och Jocke på snowboardfilm. Nya nitrofilmen. Verkar riktigt bra faktiskt.

Elin är på gymmet. Jag funderar på att söka jobb där. Personalen där verkar ju få se mer av henne än vad jag får.
För något gymkort tänker jag verkligen inte köpa. Det anser jag vara slös på pengar för min egen del. 


I övrigt så är vädret mest grått men imorgon tror jag på lite sol faktiskt. Perfekt när jag ska åka skidor i Ramundberget. Det bästa med Ramis är att det inte är någon kanonsnö utan bara natursnö rakt igenom vilket är sjukt coolt. Ingen is, ingen hård snö utan bara härlig natursnö. 

Nu ska jag fortsätta titta på brädfilmen Jocke startat.

 

 



Dagens sportbild




på återseende
OLLE ERIXON
ser på fiiiiiiilm

Kommentarer
Postat av: Nisse

Bra där! Se till att klippa dig som folk och ta på dig vanliga skidkläder så kanske du oxå kan bli människa :D

2009-12-09 @ 16:49:45
Postat av: simon a-ö

här gled en annan som som på ett bananskal och känner sig lite vilsen=)... men efter att ha läst några rader så förstår jag att du har det fläsh där uppe... kanske blir en vana att titta in här =)... känns också bra att du även har tillgång till existenz uppe i bergen!! capten kirk out! peace

2009-12-09 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0