KALLT!

Det är kallt nu!
Igårmorse när jag gick till jobbet var det -38 grader. Jag har bara 100 meter till jobbet men när jag kom fram var mitt hår vitt i ändarna. 

Idag har jag varit ledig och därför passade jag på att åka lite skidor men det var kallt idag också. Dock inte lika kallt som igår. Termometern i bilen visade -21 när vi kom till parkeringen i Ramundberget. 

Det bet rejält i kinderna när man åkte och det blev väl inte jättemånga åk åt gången innan man fick gå in och värma sig lite.Imorgon är det jobb igen men sen är jag ledig i 2 dagar. SWEEEEET!

Igår fyllde Elin år (Grattis i efterskott). Det firades med fika, glögg, kladdkaka och ett par kalla. 
Hon fick en Kari Traa tröja av mig som hon faktiskt verkade gilla. (ren tur)





Dagens sportbild



Som sagt, det var kallt igår. Kanske inte som på bilden, men nästan...





På återseende
OLLE ERIXON
rosenröda kinder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0