I'll bust a cap in yo' ass niggah!

Idag har jag, Jocke och Lennart åkt skidor i Ramundberget och det var galet mysigt. Skön natursnö att åka på och skönt sällskap gjorde dagen... skön? HELSKÖN!

Lennart fuckade knät i barnparken men det är okej för det var hans typ andra dag på skidor på huuuuur länge som helst nästan. För min del gick det inte heller skitbra, jag har nog ramlat iaf 10 gånger pga klantighet. Men jag älskar åkningen just nu när den är lekfull och lättsam. Hatar när skidåkningen blir pressad och krävande. Att känna press för att någon klarar nåt du tränat på länge är värdelöst. Att istället åka runt, skratta och ha roligt är något som jag gillar. Idag har vi haft lite av ett gangstertema vilket har framkallat många skratt, pistolgester, engelsk "negerslang" och mycket annat underhållande. t.ex "jag tar en kula för mina bröder"

En annan spännande händelse var när samme Lennart a.k.a lenny-boy, Benny eller Lenne tappade skidan efter ett allt annat än väl utfört hopp och skidan stack all världens väg. Skistoppern som ska hoppa ner i backen och bromsa skidan fuckade ur helt och gjorde inte sin uppgift vilket gjorde att vi fick leta galet länge efter skidan. Till slut hittade vi skidan men det var ingen lätt uppgift, varken för mig eller mina bröder. Blodbröder. Skidan låg minst 300 meter längre ner och spåren var svårtydda men till slut hittade (JAG) skidan vilket gjorde mig stokad till tusen. Kanske 2 tusen t.om.


Nu lyssnar vi på tuuuung hiphop och skjuter hejvilt på varandra. Skottsäker väst är skiten när man bara är lite skjutsugen.



Dagens outfit




på återseende
OLLE ERIXON
It's a thug life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0