hängigare än wutang-jeans

God fortsättning niggas!

Min förkylning håller i sig och jag tror farbror feber troligtvis varit på besök han också. Men jag tror jag är på bättringsvägen men jag har fortfarande typ NOLL energi
Ikväll var det tanken att det skulle supas till och jag gjorde ett försök att lura kroppen med lite minttu ikväll vilket brukar resultera i ett jävla drag men ack så fel jag hade. Det blev punka på hela alltihop. Nu ligger jag i sängen med långkalsonger och film som underhållning. Det blir inget krök ikväll. Känner mig dock som en "banger" eftersom jag inte hänkar på dom andra. Men jag hoppas dom har förståelse i alla fall...


Nu ska jag titta på film!




Lite hängig sådär...

 

 

På återseende
OLLE ERIXON

wutang klan









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0